چهارمین اجلاس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌جاری 8 مهر 88 به ریاست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و اکثریت اعضا در دفتر تشخیص مصلحت نظام تشکیل شد.

در این جلسه براساس مصوبه مورخ 4 شهریور 88 وقف املاک، اموال و دارایی‌های متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد دبیرخانه هیأت مؤسس نسبت به ثبت وقف نامه مصوب هیأت مؤسس از طریق مراجع ذی‌ربط اقدام کند و مراحل حقوقی ثبت وقف توسط گروه متولیان دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری شود.

در این جلسه براساس گزارش و پیشنهاد هیأت اعزامی از طرف هیأت مؤسس به کشور لبنان مقرر شد با توجه به استقبال مردم در زمینه‌های موجود، واحدهای جدیدی علاوه بر واحد بیروت توسط دانشگاه آزاد اسلامی مشروط به صدور مجوز واگذاری زمین در آن کشور تاسیس شود.همچنین در این جلسه هیأت مؤسس به دانشگاه آزاد اسلامی، اجازه داد تا شرکتی برای فعالیت در زمینه انرژی‌های نو شامل توربین‌های بادی و سلول‌های خورشیدی تاسیس کند و اساسنامه آن را همراه با طرح مطالعاتی و توجیه اقتصادی به تصویب هیأت مؤسس برساند.

در ادامه جلسه اعضای هیأت امنای استان آذربایجان غربی پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دبیرخانه هیأت مؤسس به تصویب رسید.انتشار فصلنامه علمی مطالعات خاورمیانه و برگزاری کنفرانس بین‌المللی ایران شناسی پیشنهاد دانشگاه آزاد اسلامی و واحد آکسفورد انگلستان از دیگر مصوبات هیأت مؤسس بود.

کد خبر 91994

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز